miércoles, 21 de enero de 2015

CARTAS DE PRESENTACIÓN

Català
Departament de Recursos Humans
Entitat xxxxx
08002 Barcelona
Sr./Sra.,
Em poso en contacte amb vostès en referència a l’an
unci de feina publicat per la
vostra entitat a la web hacesfalta.org el passat di
a 19 de maig del 20__ on sol—liciteu
un/a
tècnic/a de projectes
. És per aquest motiu que us faig arribar el meu cu
rrículum
vitae.
Considero que la meva candidatura us pot resultar i
nteressant, ja que tinc
experiència en la coordinació de projectes de volun
tariat i administració d’empreses.
No obstant no disposo d’experiència laboral en els
punts concrets que demanàveu en
el qüestionari web, però crec que puc compensar9ho
amb dedicació i esforç.
Estic molt interessat a formar part de la vostra as
sociació. Personalment em motiva
molt el fet d’entrar a treballar a una organitzaci
ó on, a part de poder desenvolupar
una carrera professional, pugui ajudar al meu entor
n. Crec que el lloc que oferiu a la
vostra entitat reuneix a tot el que puc desitjar d
’un lloc de treball.
Espero que valoreu la meva candidatura i poder opta
r a entrar a formar part del
vostre procés de selecció si em concediu l’oportuni
tat de fer una entrevista.
En espera de la vostra resposta, us saluda atentame
nt,
(signatura)
Nom i Cognoms
Telèfon de contacte
Municipi, data

Castellano

Departamento de Recursos Humanos
entidad xxxxx
08002 Barcelona
Sr. / Sra.,
Me pongo en contacto con ustedes en referencia al año
unción trabajo publicado por la
su entidad en la web hacesfalta.org el pasado di
a 19 de mayo de 20__ donde suele ?? lícita
un / a
técnico / a de proyectos
. Es por este motivo que os hago llegar mi cu
rrículum
vitae.
Considero que mi candidatura puede resultar y
nteressant, ya que tengo
experiencia en la coordinación de proyectos de voluntad
tariado y administración de empresas.
No obstante no dispongo de experiencia laboral en los
puntos concretos que ha solicitado en
el cuestionario web, pero creo que puedo compensar9ho
con dedicación y esfuerzo.
Estoy muy interesado en formar parte de su as
asociación. Personalmente me motiva
mucho el hecho de entrar a trabajar en una organización
ó donde, aparte de poder desarrollar
una carrera profesional, pueda ayudar a mi entor
n. Creo que el lugar que ofrece la
su entidad reúne a todo lo que puedo desear de
Un puesto de trabajo.
Espero que valore mi candidatura y poder opta
r entrar a formar parte del
Su proceso de selección si me conceda el oportunidades
dad de hacer una entrevista.
En espera de su respuesta, le saluda atentame
nt,
(firma)
Nombre y Apellidos
Teléfono de contacto
Municipio, fecha

No hay comentarios:

Publicar un comentario